V kontextu

Etnografie a immersions
Někdy nestačí si jen povídat. Některým tématům lze skutečně porozumět, až když si problém zažijete se skutečnými aktéry. Pozorujeme na místě činu. Rekonstruujeme situace s obvyklými i neobvyklými podezřelými. Vžíváme se do jejich kůže. Protože silné insighty a nové příležitosti jsou schované v kontextech.
Expertní a stakeholder rozhovory
V B2B oborech a tam, kde trh ovlivňuje názor expertů, nestačí rozumět potřebám spotřebitelů. U projektů, jejichž cílem je výraznější změna přístupu ke kategorii, strategii značky či distribuce nebo procesům v organizaci, je pohled interních i externích stakeholderů k nezaplacení.
SimplyCorner
Metoda testování, která kombinuje neovlivněné pozorování, hloubkové rozhovory a spolutvorbu. Pomůže vám při rozhodování v kritických fázích vývoje komunikačních, designových a obalových konceptů. Klientům nabízí možnost více se zapojit do dotazování, tvůrci designů a kreativci mohou testované materiály upravovat za pochodu na základě získávané zpětné vazby.  Výsledky už večer nebo do druhého dne.
Eyetracking Tobii
Oční kamera pomáhá všude tam, kde je kontext hlavním faktorem spotřebitelského chování. S využitím technologie Tobii Pro vám pomůžeme optimalizovat design výrobku nebo obchodu, umístit produkt správně na shelf nebo zmapovat zákaznickou cestu.
User Experience
UX test už je nezbytnou součástí tvorby aplikací, webů, e-shopů a obecně jakýchkoli interaktivních platforem. Má smysl ve všech fázích vývoje, ale zkušenost ukazuje, že nejpřínosnější bývá v ranné fázi, kdy může odhalit koncepční slabiny a nejasností předtím, než se začnou pořádně prodražovat.
Spolutvorba a concepting
Na začátku bývá jen široce definovaný záměr. Na konci třeba nová značka prémiového psího žrádla, komunikační kampaň pro retailera videoher nebo nový obchodní model. Napříč kategoriemi pomáháme klientům uvádět v život diferencované produkty, služby a značky s pomocí strukturovaného procesu, zkušené facilitace a naší shopnosti vytěžovat insighty z dat.