Portfolio pro zdravější život

KLIENT (A PROBLÉM)

V tomhle případě nešlo o jeden, ale hned o několik produktů i značek. Mezi lety 2016-2017 se ve WALMARK potýkali s nedostatkem v oblasti spotřebitelského a značkového insightu - chybělo porozumění zákazníkům, hlavním motivátorům výběru a spouštěčům nákupního chování, nepřímé kroskategoriální konkurenci a chyběla také dobrá definice rolí jednotlivých produktů v portfoliu.

Koláž atmoskop

Výzkumy pro většinu
z 8 klíčových značek.

CO MY S TÍM

Realizovali jsme strategické značkové a segmentační výzkumy pro většinu z 8 klíčových značek. Pomohli jsme najít správný způsob jak řídit komplexitu u Walmark Line. Pomáhali jsme stavět značku, portfolio a inovační pipeline Marťánkům, Proenzi, Prostenalu, Beliemě, Urinalu, Biopronu, ale i značkám, které se na trhu teprve objeví.

VÝSLEDEK

Identifikovali jsme jedinečný benefit pro Urinal. Přebudovali jsme Marťánky. Z Prostenalu jsme pomohli udělat diferencovanou značku mužského zdraví, z Proenzi relevantní značku kloubní výživy a z Beliemy experta na ženské zdraví.